Wij zijn vandaag open van 11:00 - 16:00 Wasboxen: 08:00 - 00:00

Klantenservice

Om je snel en efficiënt van antwoorden te voorzien, hebben we deze sectie samengesteld met de meest gestelde vragen die we ontvangen.

Vraag aan een van onze medewerkers wat te doen. In de meeste gevallen wassen wij uw auto uiteraard nog een keer, mits u het basisprogramma heeft gekozen en dezelfde dag terugkomt.
Uw velgen moeten uiteraard ook blinken. U krijgt in de meeste gevallen ook garantie daarop, mits u een programma heeft gekozen met velgenreiniger (Pro Infinity of Pro Shieldtecs). Alle programma’s krijgen velgenreiniger. Uiteraard doen wij ons best om uw velgen met alle programma’s schoon te krijgen.
Wij proberen altijd uw wielkasten snel mee te pakken met schoongarantie. Voor de wielkasten zit normaal gesproken geen behandeling in onze wasprogramma’s. Wij raden aan extra vervuiling in onze wasboxen voor te behandelen. In de meeste gevallen gaat dit in de wasstraat automatisch, maar er kan licht vuil achterblijven.
Was uw auto tijdig. Als uw auto vogelpoep of vliegjes heeft, kan dit ernstige schade aan uw lak veroorzaken, vooral in de zomer. 1 of 2 dagen kan al funest zijn, zelfs Pro Carwash wast dit er niet af.
U heeft mogelijk uw afvoer in uw parafen verstopt met bladeren of straatvuil. Het water moet goed kunnen weglopen.
U bent zelf verantwoordelijk voor loszittende delen op uw voertuig, zoals nummerborden, sierlijsten, spiegels, ruitenwissers, etc. U kunt altijd een klachtenformulier invullen; er wordt contact met u opgenomen.

Pro Carwash is op geen enkele manier aansprakelijk voor schade aan uw auto, tenzij onze medewerkers u verkeerde instructies hebben gegeven. Het betreden van het gehele carwash-terrein is geheel op eigen risico.